Budowanie relacji z klientami jest jednym z warunków utrzymania klienta, utrzymania stałej sprzedaży i generowania sobie kolejnych klientów, za pomocą poleceń od tych, którzy już są stałymi klientami. Sposobem na utrzymanie klientów jest nie tylko wysoki poziom obsługi, nie tylko wysoka jakość towarów i usług. Trzeba o klienta zadbać, zaopiekować się nim, troszczyć. Jednym z wyrazów troski, jest pamiętanie o klientach przy okazji różnych świąt i okoliczności. Zbliżające się święta Bożego Narodzenia są taką właśnie wspaniałą okazją.
Życzenia Bożonarodzeniowe
Złożenie życzeń klientom, jest pokazaniem, że są oni ważni, nie tylko gdy coś od nas kupują. Gdy nie kupują, też o nich pamiętamy. Nasza firma, przygotuje dla państwa kartki bożonarodzeniowe z logo waszej firmy, dzięki czemu wyrazicie zainteresowanie swoim klientem, ale również przypomnicie mu o sobie. Takie indywidualne, specjalnie przygotowane kartki bożonarodzeniowe, z pewnością sprawią przyjemność klientom i przyczynią się do budowania pozytywnego wizerunku firmy.